"נמשיך בחודשים הקרובים ברוטינת הקורונה שפיתחנו. התנופה שלנו לא נעצרת"

בשיתוף בית בלב

2.2.2021 / 10:30

מנכ"ל בית בלב, יגאל וידאל, מסביר בריאיון מיוחד כיצד הגיבו בתי הדיור המוגן של הרשת לקורונה ואילו התאמות ושינויים הם ביצעו כדי להבטיח את בריאותם והמשך שגרת חייהם של הדיירים ומשוכנע: "תהיה היענות יפה מאוד של הדיירים לחיסונים"

בווידיאו: יגאל וידאל, מנכ"ל בית בלב, על אתגרי ההתמודדות עם הקורונה בדיור המוגן ועוד/צילום: יוסי ציפקיס עריכה: דפי מקל

הקורונה שינתה בשנה האחרונה כל פינה ברחבי העולם וכולם נאלצו לבצע התאמות לאורח חייהם. כך היה כמובן גם בבתי הדיור המוגן, שידעו להגיב במהרה, להגן על הדיירים בני הגיל השלישי ולחזור עד כמה שניתן לשגרת חיים רגילה ומהנה כפי שהתרגלו אליה.

רשת בית בלב, רשת בתי דיור מוגן בפריסה ארצית עם שישה בתים מקרית מוצקין בצפון, דרך המרכז ועד ירושלים, מתנהלת כיום בשגרת קורונה שהופכת את חיי הדיירים לנוחים עד כמה שניתן ומספקת להם מגוון פעילויות והפעלות, אפילו בתקופות בהן המדינה עצמה נמצאת בסגר.

מנכ"ל הרשת, יגאל וידאל, מסביר את התהליך: "בתחילת הגל הראשון של הקורונה, כמו כל העולם, גם אנחנו רצינו ללמוד איך לעבוד ולחיות עם הנגיף. מהר מאוד התעשתנו והבנו איך לתת שירות לדיירים שלנו, בבית שלהם. כי זה הבית שלהם. גם בימים בהם היו סגרים בחוץ, כאן הדיירים ידעו איך לחיות ולהתנהל, וכיצד להגיע לבריכה ולחדר הכושר והכל כמובן במסגרת התו הזהוב ותחת קפסולות. חגגנו פה חגים ועשינו אירועים יפים לדיירים והיום החוגים וה'פרלמנטים' שלנו מתקיימים כרגיל, עם קבוצות של דיירים שנפגשות מדי יום וערב".

וכיצד מתנהלת אותה שגרה כיום? "בכל שבוע, כל עובד שלנו מבצע בדיקת קורונה ואנחנו יודעים חלילה לזהות מהר אם יש לנו עובד שחולה. גם לדיירים אנחנו עושים בדיקות אם צריך, ופיתחנו אמצעים טכנולוגיים לקשר ישיר איתם, גם אם הם נשארים בתוך הדירות שלהם, למשל באמצעות הטלוויזיה. כשיש סגרים, אנחנו גם עוזרים להם ליצור קשר ישיר עם בני המשפחה, דרך טאבלטים. נכנסנו לרוטינת קורונה ואנחנו פחות פוחדים ממנה כיום".

לגבי המשך הדרך, משוכנע וידאל: "אנחנו בהחלט ממתינים לחיסונים שיגיעו, ויודעים שהדיירים שלנו יהיו מהראשונים שיקבלו אותם. אני מאמין שתהיה היענות יפה מאוד של הדיירים. הרוטינה תמשיך והפעילות במסגרת הקורונה, בטח בחודשים הקרובים, תישאר כפי שהיא. תנופת הרשת ממשיכה. בתי דיור מוגן הם בתים של אנשים ואנחנו מסתכלים קדימה, בוחנים המשך פיתוח של דיור מוגן נוסף ובודקים כל הזדמנות שקיימת על מנת להרחיב את הרשת. לעולם הדיור המוגן יש עתיד גדול במדינת ישראל והתנופה של הרשת לא נעצרת. נמשיך להתפתח".

בשיתוף בית בלב
  • עוד באותו נושא:
  • בית בלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully